Reklamacije

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, brojem primljenog Računa, razlogom odbijanja pošiljke) na e-mail sa opisom uočenog oštećenja ili manjka delova


Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj primljenog Računa) na našu e-mail adresu i opišete kakav problem imate. Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu e-mail adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. 
Preuzmite reklamacioni list OVDE.

Postprodajne usluge i garancije

Za proizvode u pogledu kojih se pružaju postprodajne usluge i izdaje garancija, uslovi ostvarivanja postprodajnih usluga i garancije se dostavljaju u pisanom obliku zajedno sa isporučenim proizvodom

 

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.